Blog Markeťáka

Zajímavosti a postřehy ze světa marketingu, vtipné a netradiční kampaně, marketing fails, úspěšné reklamy, virální videa, aktuality

pondělí 18. května 2015

Product placement McDonald´s. Level: úchylnost

›
Přiživit se na hokejovém Mistrovství světa je cílem snad každé firmy. Je to téma, které v Česku prostě táhne. Je spousta způsobů, jak MS v l...
2 komentáře:
pondělí 27. dubna 2015

Reklamy od Adobe - Víte, co dělá váš marketing?

›
Že marketingové prostředí má i svá temná zákoutí je všeobecně známé. Upozorňují na to třeba i spoty od Adobe, které propagují produkt Adobe ...
úterý 17. března 2015

Legendární marketingové faily (část 1 - zahraniční)

›
Přátelé, nastal čas představit si nejen hezké, kreativní a fungující kampaně, ale i případy jak to dopadá, když se něco úplně nepovede. Začí...

Originální reklamy, které dokonale zapadají do prostředí

›
Pojďme se podívat na 10 reklam, které nejsou jen nudnými billboardy ale důmyslně umístěnými samolepkami, polepy, vizuály či postery, které d...
neděle 8. března 2015

Nový virální spot od Škoda Auto

›
Škoda Auto není firma, která by ve velkém vypouštěla do hlubin internetu virální spoty, které se dokonce stanou virálním hitem. Příjemným př...
pondělí 2. března 2015

Soutěž s mosty od Kooperativy

›
Že Kooperativa spustila před nedávnou dobou kampaň, ve které se zaměřila na mosty přes komunikace a ve které nabádala řidiče ke slušnějšímu ...
pondělí 9. února 2015

Reklama Renault představuje svět bez elektřiny

›
Poměrně zajímavou a vtipnou reklamu představila už před poměrnou dobou automobilka Renault, jako propagaci pro své modely poháněné elektřino...
úterý 27. ledna 2015

Nápadité reklamní samolepky na podlaze

›
Zde si ukážeme, jak se dá také velmi efektivně a hlavně kreativně propagovat výrobek nebo firma, když reklamní agentura a marketéři nejsou o...
pondělí 26. ledna 2015

Test: Co všechno o vás ví Google?

›
Přátelé, pokračujeme v naší jízdě marketingovým světem, tentokrát dalším autorským článkem. Už dříve jsme si v článku: Na čem vydělává Googl...
čtvrtek 8. ledna 2015

Nejnovější virální video proti násilí

›
Neuvěřitelně úspěšné se stalo video, které ukazuje co se stane, když před malého chlapce postavíte dívku a řeknete mu, ať ji uhodí. Toto vid...
středa 7. ledna 2015

Nejhorší firemní loga světa

›
Jak má vypadat dobré firemní logo? Má být jednoduché až minimalistické, nebo naopak barevné, graficky propracované a obsáhlé? Rozhodně by m...
pondělí 5. ledna 2015

Nový rok! A dojemná reklama s dětmi narozenými 1. 1. 2015

›
Je tady nový rok 2015. Ať je tento rok, pro vás pro všechny rokem splněných přání a ať je ještě lepší než všechny předchozí. A s novým roke...
středa 24. prosince 2014

Krásné Vánoce

›
Vážení čtenáři, přátelé, fanoušci a marketingoví zvídavci. Dnešní článek bude velmi stručný a hned po něm nás čeká krátká sváteční přestávka...
neděle 21. prosince 2014

Nejlepší Vánoční reklamy 2014

›
Tento článek berte prosím jako důkaz, že televizní reklama nemusí být jen trapná propagace pracího prášku, aviváže nebo bankovní půjčky. Exi...
1 komentář:
sobota 20. prosince 2014

Co se od ledna změní na Facebooku

›
Facebook prochází změnami. Tyto změny ale zdaleka nejsou tak zásadní a důležité, aby tomu odpovídala hysterie, která teď právě na této sociá...
pátek 19. prosince 2014

Kde je každá kráva šťastná aneb Nové české reklamy uráží sousedy

›
Nebývá to tak častá věc, ale v Čechách se před několika týdny povedlo 2 televizním reklamám urazit 2 sousední státy. V jednom případě celá v...
středa 17. prosince 2014

Remarketing aneb reklama, která vás pronásleduje

›
Zajímavá věc, která se začíná čím dál víc rozmáhat je cílená reklama a speciálně remarketing. Remarketing je mnohonásobně účinnější než obyč...
úterý 16. prosince 2014

Reklama Volvo "epic split" a její parodie

›
V minulém roce se objevila reklama na tahače Volvo, kde chtěli lidé z této automobilky zdůraznit především Dynamic steering, tzn. přesné říz...
pondělí 15. prosince 2014

Citroen vs. Volkswagen

›
Vzájemné pošťuchování automobilek nemusí probíhat jen v reálném čase jako u Audi a BMW (viz starší článek na tomto blogu), ale někdy dokonce...
pátek 12. prosince 2014

Reklamy na kondomy

›
Pokračujeme v oblíbených odlehčených pátcích, i tentokrát trochu lechtivější téma, dámy prosím prominou. Specifickou oblastí marketingu, kde...
›
Domovská stránka
Zobrazit verzi pro web

About

Radek Šafránek
Marketingu se začal aktivně věnovat na Západočeské univerzitě v Plzni, kde získal titul Bc. na katedře marketingu, obchodu a služeb. Je řešitelem mnoha marketingových projektů, účastníkem Google Online Marketing Challenge a spoluautorem článku Retail marketing practice v odborném vědeckém časopisu Scientia et Societas. Zaměřuje se především na nová média, kreativní a guerilla marketing a netradiční kampaně. Po absolvování Vysoké školy ekonomické, kde získal titul Ing., pracuje jako marketér nových médií ve společnosti LEO Express.
Zobrazit celý můj profil
Používá technologii služby Blogger.