čtvrtek 27. listopadu 2014

Audi vs. BMW (část 1)

Marketing automobilových značek je snad nejvíce kreativní oblastí marketingu vůbec. Automobilky se toho prostě nebojí a výsledky stojí za to. Na ukázku takové komunikační kampaně je potřeba zmínit rivalitu mezi značkami Audi a BMW, která přináší mnohé vtipné okamžiky. V první části tohoto seriálu si spolu značky Audi a BMW zahrály šachy.

Všechno to začalo billboardem: Audi A4. Your move, BMW. (Jsi na tahu, BMW)


Druhým billboardem v pořadí: BMW Santa Monica. Checkmate. (Šach-mat)


Audi opět reaguje: Audi R8. Your pawn is nothing to our king. (Tvůj pěšák není nic pro našeho krále)


Šachovou partii zakončuje BMW: Game over. (Konec hry)


A nebyl by to správný konec, kdyby se někdo nepřidal a této kampaně tak trochu nevyužil. Tentokrát Mercedes Benz nabízí svůj vůz, When you´re done playing games. (až skončíte s hraním her ..)

Nebylo to poprvé ani naposledy, kdy se tyto značky takto navzájem provokovaly. V dalších článcích se na ně určitě ještě dostane. Marketing automobilek je totiž někdy opravdu fenomenální.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbí se Vám článek? Máte na věc jiný názor? Máte další doplnění, zajímavost, připomínku? Komentujte :)