Za tyto reklamní texty Kooperativa získala cenu Zlaté pero od Creative Copywriters Clubu. Tak se pojďme podívat, jestli právem, je toho velmi slušná dávka:
Jste jednou nohou v Praze. Druhou dejte na brzdu.
Do Brna chce každý, proto se na něj stojí fronty. (začátek D1)
Trpělivost přináší růže, netrpělivost věnce.
Lepší stát na Andělu než ležet v Motole.
D1 > km/h > BLB > ABS > ARO > JIP > RIP
Také ve 21. století se najde dost jedinců, kteří jezdí pod parou.
Když v levém pruhu jezdí auta v protisměru, už nejste na dálnici.
Do nebe vede jen jednosměrka.
Když jde o to, abychom Vám pomohli ... ... klidně se rozpůlíme
Tady cesta po D1 začíná. Jeďte tak, aby rychle neskončila.
Čím dražší auto, tím lacinější triky.
Kdo řídí Bezruč, do Ostravy nedojede ani za sto roků.
Raději pomalu autem než rychle sanitkou.
Pojeďte pane, budeme to hnát?
Myslím si, že tady se Kooperativa fakt trefila, protože to má hlavu a patu. Hlavně jsou ty claimy přizpůsobené přesně na míru danému místu. A ta kreativa je taky fajn. Jasně rozpoznatelná a tak. A tak se pak nedivím, že se ty pomyslné pokladní kotoučky točí a točí. :)
OdpovědětVymazat