pátek 12. prosince 2014

Reklamy na kondomy

Pokračujeme v oblíbených odlehčených pátcích, i tentokrát trochu lechtivější téma, dámy prosím prominou. Specifickou oblastí marketingu, kde je možné využít všemožných narážek na sex, jsou reklamy na kondomy. Jen málokterý další výrobek toho v reklamě snese tolik, jako právě kondomy. Marketéři to samozřejmě dobře vědí a proto výsledky jsou opravdu někdy velmi zábavné:

Reklama na Durex, která apeluje na zvážení nákladů na kondomy oproti dětskému vybavení.


Už klasická reklama: Lepší tvar, lepší sex.


Velmi povedená série nápaditých reklam na stejné téma: kondomy Durex XXL




Zajímavá kampaň se objevila v roce 2004, kdy Řecko vyhrálo Mistrovství Evropy ve fotbale. Durex poděkoval rodičům řeckých fotbalistů, že nepoužívají jejich produkty. Netradiční, nápadité.

Další kampaň, která je velmi kreativní a dá se přeložit opravdu vícero významy. Žádné vroubky, žádná šťáva. Jednoduché sdělení jako reklama na vroubkované kondomy.

A stejný produkt, tentokrát guerillový marketing Durex na chodnících. Jednou s výstupky, podruhé s vroubky, produkt Durex Pleasure me.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbí se Vám článek? Máte na věc jiný názor? Máte další doplnění, zajímavost, připomínku? Komentujte :)