úterý 17. března 2015

Originální reklamy, které dokonale zapadají do prostředí

Pojďme se podívat na 10 reklam, které nejsou jen nudnými billboardy ale důmyslně umístěnými samolepkami, polepy, vizuály či postery, které dokonale zapadají do prostředí a vytváří tak vtipné, originální a nápadité prvky.

a) Znečištění ovzduší zabíjí..
Spojení zbraně a komína vytváří nápaditou kampaň, která upozorňuje na to, že znečišťování ovzduší zabíjí ročně 60.000 lidí.

b) Doom Fogger proti švábům
Kampaň, která upozorňuje, že Doom Fogger proti švábům a jinému hmyzu působí přesně tam, kde švábi žijí. Celé zakomponováno do běžné zdi, kde při bližším pohledu je možné vidět přesné místo, kde Doom Fogger učinkuje, tedy miniaturní ložnici pro šváby...


c) Je libo zubaře?
Spojení bowlingu a péče o zuby - nápaditá kampaň společnosti, která vám poskytne kromě jiného i pojištění zubních implantátů, které obdržíte když přijdete o zuby a to třeba i na bowlingu

d) Chytré nápady pro chytřejší města
IBM ve své kampani nepoužila pouze klasické ploché billboardy ale billboardy, které vždycky mají i jinou doplňkovou funkci - v tomto případě třeba přístřešek proti dešti..

e) Tobogán z požárního schodiště
Reklama na aquapark, která svůj billboard zakomponovala do prostředí tak, že vstup na tobogán tvoří požární schodiště u budovy..

f) Organický čaj Bigelow
Místo květníku je v této kampani použitý šálek čaje, který zobrazuje, že čaje Bigelow jsou opravdu přírodní

g) Zpátky do Pompejí
Pás, po kterém na letišti přijíždí zavazadla je nahrazen v této nápadité kampani tekoucí lávou. Možná těžké na uhádnutí, ale tato kampaň patří společnosti Visa a jejímu sponzoringu na exhibici Pompeje National musea na Novém Zélandu.

h) Zářivý úsměv
Reklama kliniky, která se postará o vaše zuby a to tak, že budou skutečně zářit.

i) Nový sestřih?
Kampaň kadeřnictví, která velmi nápaditě ukazuje, kdy už je potřeba přemýšlet o novém sestřihu..

j) Windex
Jednoduché, nápadité využití proskleného přístřešku MHD pro kampaň na čistič oken.

To bylo 10 kampaní, billboardů či jiných prezentačních prostředků, které jsou efektivně zasazeny do okolního prostředí a vytváří tak poměrně vtipné a velmi nápadité kampaně. Pokračování už brzy, zůstaňte naladěni.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbí se Vám článek? Máte na věc jiný názor? Máte další doplnění, zajímavost, připomínku? Komentujte :)