pondělí 8. prosince 2014

Audi vs. BMW (díl 2)

Už v prvním díle Audi vs. BMW jsme si ukázali, jak na sebe dokáží zaútočit tito 2 němečtí rivalové, v tomto případě si spolu jejich vozy zahrály šachy. Viz: odkaz na článek v tomto blogu. V dalším díle se schylovalo k podobné přestřelce, nicméně nabídnuté šance se chytly i další automobilky a vznikla tak série následujících 4 printů:

Vše odstartovala automobilka BMW, která poněkud sarkasticky pogratulovala automobilce Audi k zisku ocenění Jihoafrické auto roku 2006. Vše nejlepší přeje BMW, celosvětové auto roku 2006.

Automobilka Audi samozřejmě musela odpovědět a předpokládáte správně, že zhruba ve stejném duchu. Gratulace automobilce BMW k zisku ocenění Celosvětové auto roku 2006. To přeje Audi, vítěz 6 po sobě jdoucích 24hodinových závodů Le Mans 2000-2006.

Poněkud překvapivě se ale do této přestřelky zapojila další automobilka, tentokrát Subaru a přináší printy s textem:  Gratulace pro Audi a BMW k vítězství v soutěžích krásy. Přeje Subaru, vítěz mezinárodního ocenění Motor roku 2006.

Že by se do této přestřelky přidala ještě další automobilka a to dokonce Bentley, asi opravdu nikdo nečekal. Nicméně jednoduchým a nápaditým printem Bentley vyjadřuje, co si o této marketingové válce myslí.

Další důkaz, že marketéři automobilek jsou velmi kreativní a hraví, v některém z dalších dílů nastane čas podívat se na videa s nejlepšími reklamami automobilek. Na další článek se těšte už zítra, stay tuned :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbí se Vám článek? Máte na věc jiný názor? Máte další doplnění, zajímavost, připomínku? Komentujte :)