Jak lépe dát najevo, že lízátka Chupa Chups jsou i bez cukru?
WeighWatchers - firma, poskytující produkty a služby na hunutí. Podle tohoto printu bude jejich léčba nejspíš opravdu účinná.
Jedno z těchto 2 dětí na obrázku drží v ruce věc, která je v USA zakázaná. Uhodnete, které to je?
První print upozorňuje na fakt, že v USA je zakázané Kinder vajíčko v zájmu ochrany dětí. Druhý zobrazuje ve školách zakázanou knížku Červená karkulka, protože v košíku nese lahev vína a mohla by tak děti svádět k alkoholismu. Útočné zbraně jsou však v USA legálně dostupné bez problémů.
Nivea vás velmi účinně zbaví celulitidy.
Nebuďte hloupí, chraňte se. Reklama na co jiného, než na kondomy.
Colgate zubní nit tyhle problémy vyřeší.
Like jim nepomůže. Print upozorňující na fakt, že "like" na Facebooku nemůže skutečně pomoci.
S Volkswagen parkovacím asistentem se parkování bát nemusíte.
Život je příliš krátký na to, strávit ho ve špatné práci.
Jednoduše Axe Effect. A matičky si sami vyhledají šroubek.
A na závěr, tohle je reklama na oční kliniku a laboratoř.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Líbí se Vám článek? Máte na věc jiný názor? Máte další doplnění, zajímavost, připomínku? Komentujte :)