středa 10. prosince 2014

Kreativní reklama na eskalátorech!

Takový eskalátor může posloužit jako skvělá netradiční reklamní plocha. Stačí zapojit trochu fantazie, vymyslet netradiční řešení a reklama, která se rozstřelí po Facebooku, twitteru, Instagramu, mailu a Youtube je na světě. Nejefektivnější řešení je takové, které vtipně využívá samotný pohyb jednotlivých schůdků, tady je pár příkladů, jak vypadá skvělá reklama na eskalátoru:


 Stačí odkrýt kousek vstupního prostoru a zjistíte, co ten eskalátor ve skutečnosti pohání:

Apple ukazuje, že počet aplikací do iPhonu je opravdu neomezený a nikdy nekončící:

Jen málokdo by asi chtěl sjíždět dolů po těchto schodech. National Geographic channel vás opravdu dostane tak blízko přírodě, jak je to jen možné.

Tiskárna HP a sami se můžete přesvědčit, jak rychle dokáže tisknout obrázky.

Chipsy Doritos vysypané se sáčku nad schody a nadšený jedlík pod schody.

Propagace filmu Simpsonovi ve filmu a Homer čekající pod schody na své oblíbené donuty.

Když sjedete po tomto eskalátoru, zjistíte jak a kam sjíždějí každý den američtí horníci. Reklama upozorňující na to, že 50% elektrické energie se v USA vyrábí z uhlí.

A kadeřnický salon a pojízdná přehlídka účesů, ze kterých si můžete vybrat, který se vám líbí.

I takhle se dá dělat propagace a takhle efektivně se dají využít jednoduché eskalátory. Spousta firem už chápe, že marketing nesmí být nudný a dokazují to třeba nápaditým využíváním nejrůznějších předmětů ke své propagaci. Už zítra pokračování :)

1 komentář:

  1. Reklama je v dnešní době opravdu hodně důležité. Bez té se o vás žádný zákazník nedozví. Já pracuji v e-shopu s různým zahradním nářadím a platíme si jednak reklamu na internetu a taky dáváme různé dárky k objednávkám. Teď momentálně dáváme do balíčků tašky s naším logem, které jsme si nechali udělat od https://www.vangillern.cz/produkty/reklamni-tasky . Lidé mají radost, že dostanou něco zadarmo a když půjdou s taškou na nákup, tak se o naší firmě dozví zase další a další lidi.

    OdpovědětVymazat

Líbí se Vám článek? Máte na věc jiný názor? Máte další doplnění, zajímavost, připomínku? Komentujte :)